מניעת סחרחורת בעת ההיפוך

בפעמים הראשונות של השימוש במיטת ההיפוך, לעיתים חווים חוסר התמצאות או סחרחורת, בד"כ אלו תסמינים זמניים שנגרמים משינוי פתאומי באוזן הפנימית בחלקים שאחראים על שיווי המשקל. אחד הגורמים עשוי להיות היפוך מהיר מדי או פשוט שגופנו רגיש לשינויים באיזון וחוסר התמצאות. למרבה המזל, גופנו יודע להתאים את עצמו למצבים שונים ולבסוף מתרגלים למצב זה.
*במקרים קיצוניים, אם התסמינים נמשכים או מחמירים , רצוי להפסיק את ההיפוך.

4 טיפים להרגיל את הגוף להיפוך ולמנוע סחרחורתמתיחת גב

אל תהיה גיבור בהתחלה. אל תתהפך למצב של תליה מלאה (90 מעלות) בפעם הראשונה! במקום זאת, השתמש ברצועה להגבלת זווית ההיפוך. הגבל את הזווית ל 20 או 30 מעלות, כפי שהוסבר לך בהתנסותך הראשונה. לאחר שתרגיש בטוח בזוויות אלו התקדם בהדרגה לזויות גדולות יותר לאורך זמן. הזווית המומלצת למתיחת הגב הינה 60 מעלות.

הרבה להשתמש במיטת ההיפוך. שימושים קצרים מספר פעמים ביום ירגילו את האוזן התיכונה למצב שבו הגוף הפוך.

חזרה איטית מהיפוך. בסיום השימוש, חזור למצב מאוזן (0 מעלות) למשך חצי-דקה עד דקה, כדי להזרים את הדם באיטיות לחלק התחתון של הגוף.

תהיה קשוב לגופך. חשוב להפסיק כאשר מרגישים אי נוחות. חזור למצב אנכי למספר דקות והמשך כאשר תרגיש מוכן. זכור שסבלנות היא המפתח בתחילת שיטת ההיפוך. זה יכול לקחת מספר שבועות עד שתתרגל להיפוך ותישאר מספיק זמן (3-5 דקות בד"כ) בהיפוך כדי להפיק את מירב התועלת ממיטת ההיפוך. הקשב לגוף ותהיה סבלני, כך תתרגל לשיטה בזמן הקצר ביותר!

האם מיטת היפוך יכולה לעזור לילדים עם עקמת?

בעת שרבים מאיתנו יתחברו לצורך להתהפך כדי למתוח חוליות שחוקות, במקרים מסויימים יכולה להיות תועלת מרובה לילדים, בייחוד אם הם בעלי עקמת (סקוליוזיס).
היפוך

הערה: לפני תחילת ההיפוך במיטת ההיפוך רצוי להתייעץ עם רופא שמבין את התועלת וחשוב תמיד שיהיה מבוגר ליד הילד/ילדה בעת ההיפוך.

היועץ הרפואי שלנו מציע להתחיל להשתמש במיטת ההיפוך, סמוך לגילוי העקמת. שימוש במיטת ההיפוך כדי לעצור את ההתקדמות או להחזיר את העקמת למצב טוב יותר, יעיל בכל גיל! אך יש יתרון כאשר העצמות עדיין מעט רכות (גילאי 12-15) ולפני שהן מתקשות. לעיתים מיטת ההיפוך אינה מתאימה לילדים צעירים עקב משקל או גובה נמוכים ולכן ההמלצה שמבוגר יהיה נוכח בעת השימוש במיטת ההיפוך ויעזור בעת הצורך לשפר ביצועים.

להמשיך לקרוא

מה אם אינני סובל כרגע מכאבי גב

ומה אם אינני סובל כרגע מכאבי גב

קיימים 3 סוגי בני אדם: אלה שסבלו מכאבי גב, אלה שסובלים מכאבי גב ואלה שיסבלו מכאבי גב. למעשה 3 הקטגוריות נכונות לכ-85% מהאוכלוסייה בהתאם להערכות מדעיות.
רוב אלה שמשתמשים במיטת ההיפוך-גב Back, עושים זאת בסבירות גבוהה משום הפתרון האפקטיבי -היעיל לכאבם.
אך מה אם הכאב הוא רק זיכרון מרוחק? האם יש צורך בשימוש במכשיר ההיפוך גם עכשיו? לפניך 4 תועלות המצדיקות שימוש במיטת ההיפוך גב Back:

שמירה על גב בריא להמשיך לקרוא

כאבי גב : עובדות וסטטיסטיקות

עובדות וסטטיסטיקות על כאבי גב

ישנן עובדות וסטטיסטיקות רבות המתייחסות לכאבי גב: מי סובל מכאבי גב, מה גורם לכאבי גב, מדוע אנשים רבים סובלים מכאבי גב וכיצד למנוע כאבי גב.

תקציר

כאבי גב זו לא אבחנה, אלא סימפטום של מצב רפואי. מקור הסימפטומים יכול להיות בשרירים, בשלד, או כתוצאה מפציעה, פעילות גופנית או לחץ. כאבי גב משפיעים על רוב האוכלוסייה, אך יכולים גם לעבור ללא הרבה מאמץ: להמשיך לקרוא

מדוע מטפלים רבים לא מצליחים לרפא כאב גב?

כאב גב הנובע מסיבות לא לגמרי ידועות , מהווה בעיה למטפלים בתחומי הטיפול השונים. בפוסט הקודם דיברנו על כך שהאבחנה המדויקת מזרזת את הפתרון אך היא קשה לאבחון. מכאן די ברור שדרך הטיפול באי אבחנת הגורם לכאב, תהיה תלויה בדרך הטיפול של המטפל. כאן נעוצה עיקר הבעיה.

חיינו הפכו במהלך העשורים האחרונים לתלותיים עד כדי כך שאיננו מבחינים בעניינים פשוטים שביכולתנו לפתור ללא התערבות חיצונית. זה כמו לומר שהחופש המודרני הרחיב את מושג הטיפול לגישות רבות של טיפול רפואי, נפשי ואלטרנטיבי. לכל אחד יש מטפל, ומטופלים בגישות שונות ומשונות מספרים שהטיפול עזר להם מאוד גם אם זו לא האמת וזאת כדי לא להטיל את האחריות למצבם על עצמם.

ייתכן שהסיבה שכל הטיפולים קצת עובדים, היא כי בכולם נותנים לנו דבר שאנו זקוקים לו מייד, אנחנו רוצים להיפטר מהכאב בכל מחיר. להמשיך לקרוא