מניעת סחרחורת בעת ההיפוך

בפעמים הראשונות של השימוש במיטת ההיפוך, לעיתים חווים חוסר התמצאות או סחרחורת, בד"כ אלו תסמינים זמניים שנגרמים משינוי פתאומי באוזן הפנימית בחלקים שאחראים על שיווי המשקל. אחד הגורמים עשוי להיות היפוך מהיר מדי או פשוט שגופנו רגיש לשינויים באיזון וחוסר התמצאות. למרבה המזל, גופנו יודע להתאים את עצמו למצבים שונים ולבסוף מתרגלים למצב זה.
*במקרים קיצוניים, אם התסמינים נמשכים או מחמירים , רצוי להפסיק את ההיפוך.

4 טיפים להרגיל את הגוף להיפוך ולמנוע סחרחורתמתיחת גב

אל תהיה גיבור בהתחלה. אל תתהפך למצב של תליה מלאה (90 מעלות) בפעם הראשונה! במקום זאת, השתמש ברצועה להגבלת זווית ההיפוך. הגבל את הזווית ל 20 או 30 מעלות, כפי שהוסבר לך בהתנסותך הראשונה. לאחר שתרגיש בטוח בזוויות אלו התקדם בהדרגה לזויות גדולות יותר לאורך זמן. הזווית המומלצת למתיחת הגב הינה 60 מעלות.

הרבה להשתמש במיטת ההיפוך. שימושים קצרים מספר פעמים ביום ירגילו את האוזן התיכונה למצב שבו הגוף הפוך.

חזרה איטית מהיפוך. בסיום השימוש, חזור למצב מאוזן (0 מעלות) למשך חצי-דקה עד דקה, כדי להזרים את הדם באיטיות לחלק התחתון של הגוף.

תהיה קשוב לגופך. חשוב להפסיק כאשר מרגישים אי נוחות. חזור למצב אנכי למספר דקות והמשך כאשר תרגיש מוכן. זכור שסבלנות היא המפתח בתחילת שיטת ההיפוך. זה יכול לקחת מספר שבועות עד שתתרגל להיפוך ותישאר מספיק זמן (3-5 דקות בד"כ) בהיפוך כדי להפיק את מירב התועלת ממיטת ההיפוך. הקשב לגוף ותהיה סבלני, כך תתרגל לשיטה בזמן הקצר ביותר!