יציבה נכונה עוזרת במניעת כאבי גב!

שימוש במיטת היפוך עוזר לגוף לחזור ליציבה נכונה

שימוש יום-יומי במיטת היפוך עוזר ליישר את החוליות ואת עמוד השדרה, בחזרה למצב הטבעי של הגוף.

יציבה טובה ונכונה היא התרופה הטובה ביותר לכוח הכובד. האנך היורד מהצוואר עד הרגליים עובר בארבע נקודות המחזיקות את הגוף ישר: החלק העליון הנשען על חוליות הצוואר, 5 החוליות התחתונות של עמוד השדרה, מפרק הירך ומפרקי הברכיים. כאשר המשקל מתחלק נכון בין ארבע הנקודות, הגוף יכול לשאת את כוח הכובד

כאשר חל שינוי ביציבה מסיבות שונות של ישיבה לא נכונה, נשיאת משקלים, או פעולות ספורט רק של צד אחד בגוף, כל המשקל עובר לרקמות הרכות שאינן מיועדות לשאת משקל

התוצאה היא שינוי ביציבה הנראה לעין בגב כפוף, צליעה מזערית, וכאבים במתניות. הדוגמה הטובה היא הפעלת לחץ על פחית קולה ריקה. כאשר הפחית ישרה ללא עיקום, שום לחץ לא יכופף אותה, אולם אם יש בה קמט קל היא תתכופף בקלות. כך גם הגוף.

לכן השימוש בגב BACK חיוני לשמירת היציבה ומתן תמיכה לארבע הנקודות אותן הזכרנו בתחילת הפרק.