כאבי גב תחתון

90 אחוזים מהאוכלוסיה הבוגרת תסבול במהלך החיים מכאבי גב, וכאשר הגב כואב, נעשה הכל כדי להעביר את הכאב. כאבי גב גורמים לשינויים בחיינו; יציאה באופן שונה מהמיטה, הרגשה מגוחכת כאשר מנסים ללבוש חולצה, העמידה והישיבה אינן נוחות- הרצון היחידי הוא שהכאב יחלוף ונחזור לשגרת החיים הרגילה שלנו.

עמוד השדרה

Misalignments הם אחד מהגורמים הרבים שבגללם אנשים סובלים מכאבי גב

עמוד השדרה שלך הוא כמו התומך העיקרי לגוף שלך. סיבה נפוצה הגורמת כאבי גב תחתון היא שרירי ליבה חלשים, אשר אינם מצליחים לספק תמיכה מתאימה לדיסקים ולחוליות אשר מרכיבים את המפרקים בגב התחתון. עם שילוב של שרירי ליבה חלשים, יציבה לקויה והלחץ שנגרם כתוצאה מכוח הכובד, כאבי גב הינם רק שאלה של זמן.

איך להקל על כאבי גב תחתון

מיום הדיסקים

כוח הכובד ומשקל גופך גורמים ליציאת מים מהדיסק וגורמים לדיסקים להתכווץ.

שרירי בטן ושרירי גב חלשים פוגעים ביציבה נכונה שהיא הדרך הטובה ביותר להתמודדות עם כוח הכובד. כוח הכובד ומשקל הגוף לוחצים ודוחסים את הדיסקים, הנמצאים בין החוליות. תפקיד הדיסקים הוא להוות מעין בולם זעזועים של עמוד השדרה. לחץ על הדיסקים גורם ליציאת הנוזלים וחומרים מזינים מתוכם, כתוצאה מכך  נפגעת הגמישות, היכולת לשאת את העומס על עמוד השדרה והסיכוי לפציעות כמו בלט דיסק, פריצת דיסק ופציעות גב נוספות עולה.

שיטת ההיפוך היא הפתרון היעיל בטיפול בגורם כאבי הגב התחתון ועוזרת לשפר את היציבה ולחזק את שרירי הליבה. היפוך בגב Back משחרר את עמוד השדרה ומפרקים אשר גם עליהם פועל לחץ ע”י היפוך העומס הנגרם ע”י משקל הגוף וכוח הכובד. בעזרת ההיפוך כוח הכובד ומשקל הגוף מנוצלים כדי לשחרר את הלחץ על עמוד השדרה ומאפשרים לשרירים להימתח ולהשתחרר וכך גם המפרקים והדיסקים מתרווחים וחוזרים למצבם הטבעי. היפוך על בסיס קבוע עוזר בהקלה על שרירי הגב, מסייע למתוח ולהאריך את השרירים בגב וליישר את עמוד השדרה, ובכך תורם לבריאות הדיסקים.

חשוב לזכור כי כאשר מופיעים כאבי גב, עליך להמשיך לשמור על שגרת ההיפוך שלך כדי לסייע לשמור את הכאבים בעצימות נמוכה כדי להעלים אותם כליל . אחרי ייצוב המצב, אפשר לקחת את שגרת ההיפוך שלך לרמה הבאה: התחלה של משטר כושר בו לחיזוק ופיתוח שרירי הליבה, תוך התמקדות בעיקר בגב ובשרירי הבטן. כך היציבה תהיה טובה יותר ותספק תמיכה לעמוד שדרה חזק יותר. ניתן לעשות תרגילים אלו כל יום על המכשיר שלך. תרגילים כמו כפיפות בטן, וסקוואט בהיפוך מאפשרים לך להתאמן ולחזק את השרירים ללא עומס על הגב. משתמשים רבים מדווחים על שיפור מהיר בעוצמת הכאבים, התרגילים נעשים אפקטיבים יותר, ונהנים משרירים חזקים ובריאים יותר שעוזרים לתמיכה של עמוד השדרה וכך עוזרים למנוע הופעה עתידית של כאבי גב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *